Cases

HBO Nordic

Vi viser HBO vejen væk fra flow TV annoncering. I stedet for demografiske målgrupper på flow TV, har HBO Nordic nu fået opbygget egne mikro segmenter, som indgår i et personaliseret video økosystem – der rammer uhyre meget mere præcist end flow TV annoncering.

Conzoom®digital

Med lanceringen af conzoom®digital, er der skabt et digitalt værktøj som reelt forbinder data og systematik fra både online og offline. For første gang er det dermed lykkedes, at overføre en etableret demografisk klassifikation til det digitale univers!

conzoom®digital er udviklet af Mediabroker til og i samarbejde med Geomatic og GroupM

Toyota Danmark

Vores Digitale DNA Program er kommet Google i forkøbet, og har eksponeret brugeren for den rigtige Toyota model med det rigtige budskab!

Kvik Køkkener

Fra 8 nationale aktiviteter til 136 specifikt orienterede digitale strategier. Casen viser rejsen og effekten af en digital transformation.

Eva Trio

Genoplivning af et brand og forøgelse i opfattet kvalitet

Premier Is

Kampagnen “Gi’ en is”

At skabe opmærksomhed hos en bred målgruppe med et begrænset budget og massere af kreativitet.