Mediabroker og Kvik Køkkener løb med 4 Rambuk-priser ved Mediedagen

Mediabroker og Kvik Køkkener blev de helt store triumfatorer, da vinderne af årets Rambuk-priser blev kåret ved Mediadagen. Mediabroker var nomineret syv gange til årets Rambuk, hvor fire af disse nu er vekslet til priser. Vi er utrolig stolte af at have så modige kunder på bureauet, som gør, at der skabes kontinuerlige resultater over lang tid.

Der blev høstet priser i følgende kategorier: Mediestrategiprisen, Programprisen og Effektprisen – og den fineste af dem alle: Rambuk Grand Prix’en. Ifølge Markedsførings gennemgang af tidligere års vinderlister er det første gang, at et mediebureau vinder fire priser til en Rambuk; dermed er der tale om en ”first”. I motivationen fra juryen lød det blandt andet:

Fra en branche, der ellers typisk agerer meget konservativt, er der med vinder-platformen her tale om et modigt skifte fra få traditionelle og nationale kampagner til mange digitale og lokale aktiviteter. Der er tale om en langtidsholdbar platform, baseret på grundig analyse og dyb forbrugerindsigt, som bygger bro mellem online og offline, og effekten er klar: Med samme marketingbudget har alle KPI’er udvist flot vækst – ikke mindst i kundestrøm og omsætning.

Du kan læse Markedsførings og Bureaubiz’ dækning af årets Rambuk her:

Markedsføring: Rambuk 16: Her er årets vindere

Markedsføring: De er kvikke hos Kvik

Bureaubiz: 13 bureauer vandt i Årets Rambuk

Aftenens vindere

img_1920

Dagen efter sejren med hele teamet hos Kvik

kvik-teamet-med-rambuks