Om Os

Vi kalder det medieplanlægning i øjenhøjde

Hos Mediabroker er vores tilgang til kommunikation meget analytisk funderet med stor indsigt i kundens data og erfaringer. Samtidigt tror vi mindre på “handelshøjskole” og mere på sund fornuft, når vi rådgiver. Det faglige håndværk skal være i orden, men medieplanlægning skal ikke være en akademisk disciplin. Vi tror på mindre “handelshøjskole” og mere sund fornuft, når vi rådgiver. Vi kalder det for mediaplanlægning i øjenhøjde.

Mediabroker er specialiseret i at få kommunikation og medie til at skabe en umiddelbar reaktion hos modtageren. Vi kalder det et Responsbureau – en blanding af det bedste fra et direct marketing bureau og et mediabureau. Vi vil være det bureau der bedst forstår responsmekanismer, og hvordan man med direct marketing kan maksimere responsen i sine mediaplaner. Frem for alt handler det om at lave kommunikationen klar og tydelig.

Responskommunikation handler om at få målgruppen til at udføre en handling her og nu. Men alt for mange kampagner lever ikke op til de fire grundlæggende krav for at få respons. Hvem taler jeg med? Hvad er det du sælger? Hvorfor skal jeg købe det? Hvordan skal jeg gøre det?